dimarts, 3 de maig del 2011

RIPABLOC 2011


Aquest és el cartell de RIPABLOC I la foto que mostro a baix és el que nosaltres hem cregut més adequat per resumir la jornada que vàrem passar a la riba del riu.
Estàvem tan motivats que com podeu veure el bloc més RIP era un 3er oc´clock que més tard el vàrem nomenar: migdiada.



Fora conya!!!

hi havia una gran concentració que tibava, música en viu i els gossos mentrestant anaven fent tifarades .
s´ha de reconèixer la zona era força idíl.lica acompanyats pel remor del riu i un solet propi de primavera
Vinga!!! comencem a tibar i prou de dormir a la riba

Així començava aquest interessant bloc que després vaig veure que no era el que semblava... aquí em vaig quedar... la continuació va ser a favor del Xavi i rematat pel Jose

El Xavi Andreu tan bou com sempre



la boui Olga tan forta i en forma com sempre

i jo fent de granoteta






travessant el riu ens despedim de ribabloc i marxem cap a altres contrades

Aviat el bou Marc canviarà la crossa per un bastó de trekking,i com deia Antonio Machado"Caminante no hay camino se hace camino al andar"i com diem a Catalunya "mica en mica s´omple la pica".


Salut i força al canut!!!



aquí teniu un croquis del sector:

LA RIBA; CLOT D´EN GODA












2 comentaris:

  1. uepa!

    Fijoq ue alguna agulleta havia de tenir el sensei, que vam acabar TIBANT a la PXB i de festuki fins les tantes!!!

    Va ser una bona compe-farra!

    Salut i records bouitus!

    ResponElimina
  2. Tranqui!!!! salut i molts records, a veure si tornem a tibar junts.... et deixaré que em cantis els passos, jeje

    ResponElimina