dissabte, 14 d’agost del 2010

PSICOBLOC A TOSSA

Al Mar



Els meus "pinitos"

El Mar, el marc psicoblocant a tope


Aquest estiu el Marc m´ha enredat a practicar psicobloc a Mallorca (viatge pendent de narrar i viure) i com que m´agrada superar-me i un punt de massoquisme doncs vaig acceptar el repte i per començar les cales de la costa Brava, de la nostra terra. M´atreia i alhora pensava ...on t´estàs fotent... on està el meu fidel crash pad? Dit i fet : pillada a les xurreres i els cantakens intentava resseguir la forma atractiva de la cova i al moment del primer pas va aparèixer la meva entrenyable i alhora culpidora frase "valor I coratge". Sempre m´acompanya! és com l´àngel galàctic que m´impulsa a ser més bowa. Segurament no ve de les estrelles (l´estrella la busca un mateix) però m´il.lumina i em dóna powFEr.

Res... doncs ja no aniré *like a virgin* a Madonna, aix! MALLORK...QUE NO ESTAMOS TAN MAL...

Disfruteu de la seva música que és l´ùnic que podreu fer :)

transport auditiu (1984)!!! uf! quins temps...no m´agrada la frase de "cualquier tiempo pasado fue mejor" però realment éren uns altres dies... i en el baúl de los gran hits està.
Madonna és molta donna, en perdó però ara hi ha massa cares mones , zorras , zorritas i operaciones truños y desencajadas de poca monta.




4 comentaris:

  1. hahaha!

    A muerte bowa que això ho tens xupaaaaatttt!!!

    ResponElimina
  2. gràcies bou! faré el que pugui... molt bones vacances!!! fins una altra blokada

    ResponElimina
  3. iepa que us trukem...aquest findes vinnets la moguda cAVALLERENCA no ha acabat...i ja hi fa fresca...

    Si us heu kedat amb ganes aquest finde encara no hem tancat barraca a Tossa...i us faig un FLAIX que fliparew...

    ResponElimina
  4. Boueeets! Hem d'anar a tossa a flinyar! encara estic fanaaaaaaaaaaaaaatic!

    ResponElimina